Przejdź do głównej zawartości

Jeszcze jeden test pudru

     Dziś miałem trochę czasu więc postanowiłem przetestować jeszcze raz puder. Myślę, że jest on dla osób z delikatnym ubytkiem włosów no i raczej niewolno go często stosować. Na pewno chciałbym aby włosy za 3 miesiące wyglądały tak jak na środkowym zdjęciu wtedy było by naprawdę super. 

Uwaga te zdjęcia są z pudrem do włosów to nie jest odrost

Oto dzisiejszy eksperyment z pudrowaniem:


Grzywka nawet z bliska wygląda znacznie lepiej ale jeszcze za wcześnie aby go stosował bo tył głowy jest  za mało gęsty:(


Wyraźnie widać gródki pudru jedyny plus, że skóra głowy jest wyraźnie zaciemniona. Na pewno po pudrowane milej mi spojrzeć w lustro bo wygląda to jak kilka lat temu


Na pewno puder pomoże jeśli chcemy wyjść gdzieś na imprezę.

Opinia

4/10 na pewno pomaga duchowo ale nie jest to rozwiązanie problemu ale lepsze niż tupecik czy system włosów. Ale myślę, że przy częstym stosowana może mało pozytywnie wpłynąć na skórę głowy szczególnie jeśli używa się lakier do włosów. Ja go nie zastosowałem bo za około godzinę zmywam to z głowy. 







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

No to dziś mikstura na włosy

 Czeka w słoiku już od dawana warto znowu ją nałożyć dawała. Na 100% działa na poprawę ukrwienia skóry.    Do marca chcę delikatnie wyprostować sprawy jeszcze nie wiem jak ale wtedy chce zrobić przeszczep. Pewnie się nie uda ale będę robił wszystko by się udało 

Po wielu zawirowywaniach zaczynam dalszą walkę

 Niestety od marca projekt był zawieszony ze względu na problemy życiowe. Pomimo tego, że prawie nic nie robiłem  skutki kuracji nie powróciły do stanu początkowego.  Dziś włosy ściąłem na 3mm aby zobaczyć na jakim etapie jestem   Na samy początku kuracji włosów z tyłu prawie niebyło a na czubku min 4 razy mniej tak dla porównania jakieś stare zdjęcie. A na tym zdjęciu włosy są bardzo rzadkie ale są długie i delikatnie i tak wydaje się ich więcej niż było. No to ten tydzień pokaże czy uda się powrócić do dawnej rutyny i wyskrobać trochę kasy na dalszą kurację.  Pozdro